با یاس مارکت | آگهی
با یاس مارکت | آگهی

درباره سایت ( با یاس مارکت )

 

نیازمندی‌های ریز و درشت شما در با یاس مارکت

در سایت با یاس مارکت به آسانی می‌توانید نیازمندی‌هایتان را بر اساس محله دسته‌بندی کنید و نزدیک‌ترین‌ها را بیابید.

برای قرار دادنِ آگهی‌های خود در با یاس مارکت

بر روی «ثبت آگهی » را انتخاب کنید و آنگاه آگهی‌تان را بفرستید.

فراموش نکنید پیش از هر چیز یک آدرس ایمیل و یک شماره تلفن برای ارسال آگهی ضروری است.

شما می‌توانید برای کالا یا خدمات‌تان عکسی نیز انتخاب کنید.

به این ترتیب میلیون‌ها کاربران با یاس مارکت به آسانی آگهی‌ شما را خواهند دید و بر اساس محل آگهی شما را راحت‌تر خواهند یافت.

خرید و فروش بی‌واسطه

در با یاس مارکت کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما با یاس مارکت هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

با یاس مارکت بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار می تواند شامل گزینه هایی باشد که دسترسی سریع ، رابط کاربری جذاب و ساده، ثبت آگهی ، تبلیغات پربازده، نمایش دقیق عنوان در گوگل، توضیحات نویسی حرفه در زیر عنوان گوگل، امکان تبلیغات بنری در سایت و مواردی از این قبیل باشد. یکی از مواردی سایت شغلتون را جزء بهترین سایت کسب و کار در گوگل کرده است، رایگان بودن اکثر موارد سایت می باشد. همچنین دسترسی و ثبت نام در سایت بسیار ساده بوده و کاربر در زمان بسیار کمی می تواند آگهی خود را در سایت منتشر کند.

  1. امکان تگ گذاری و لینک گذاری  ( این به این معنی است که شما شانس بیشتری نسبت به آگهی در گوگل دارید. هرچه تعداد تگ های شما بیشتر باشد لینک سازی بیشتری در سایت انجام می شود و آگهی شما در سراسر گوگل با عنوان های متعددی پخش می شود .)
  2. امکان بالا بردن آگهی در لیست آگهی در سایت ( نردبان کردن یکی از بهترین امکانات سایت بالابردن آگهی در لیست نمایش آگهی ها در سایت می باشد .این مهم به شما و آگهی شما امتیاز بسیار فوق العاده ای می دهد تا بازدید آگهی شما هرچه بیشتر از قبل شود و باعث افزایش ورودی در کسب و کارتان شود.)
  3. نمایش آگهی در سراسر سایت (در تمامی سایت چه در مقالات چه حتی در آگهی ها و نمایش آگهی ها و حتی در صفحه جستجوی آگهی ها، آگهی های ویژه نمایش داده می شود که باعث افزایش بازدید آگهی بین هزازان ورودی سایت در روز می شود)

 

برای سهولت در همکاری با ما اپلیکشن ما را همراه خود داشته باشید.

 

قوانین سایت :
سایت با یاس مارکت صرفا جهت کمک رساندن به کاربر برای ثبت آگهی  می باشد و هرگونه معاملاتی که توسط  کاربران ما انجام شود هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

سایت با یاس مارکت اطلاعاتی مانند شماره تماس و آدرس شما را با مشخصات آن دریافت کرده و اطلاعات شخصی شما را در اختیار دیگران قرار نخواهد داد و علت گرفتن اطلاعات شما صرفه بدلیل این هست که اگر مشتری پیدا شود با شما تماس بگیرد .

کاربر گرامی با عضو شدن شما در سایت  و یا اپلیکیشن  آخر هر ماه در قرعه کشی شرکت می کنید و لیست برندگان نیز اولین روز ماه بعد اعلام می گردد